tisdag 22 december 2009

Jullov

Yeees! Nu har vi jullov. Äntligen! Jag ska tillbaka till Boden imorgon och fira min jul där, som vanligt. Denna gång firar jag i Svartlå. Härligt! =) Gissa vad jag fick reda på idag?! Richy P har en skoter!!! Som funkar! Snacka om att det kommer bli åka av! ;P
Jag och Angelica upptäckte idag att det finns en psalm nr. 666. Intressant. Ytterst intressant... ;)
Idag har jag fått tre presenter, och jag blev jätteglad över alla dem! Tack så mycket, ni. ^^

Snart ska jag städa resten av övervåningen. Dock inte skrubben, ty det är där alla överblivna saker hamnar. ;) Sedan så ska jag gå och lägga mig, ev. läsa lite. Sedan får jag sova ut! =) Som jag har längtat...
Bobo har skickat lite info om Kosovo från när han var där nere med försvarsstyrkorna. Awesome! Jag är då betydligt mer intresserad av det här kriget än det spanska inbördeskriget.

Konversation mellan mig och Cookie, vår hund:
Jag: Hallå! Pratar du tyska? (sagt på tyska)
Hon: Inget svar...
Jag: Vad gör du? Sover du? (sagt på tyska)
Hon: Inget svar...
Ha ha! Jag älskar henne massor, även fast hon inte kan prata annat än hundspråk med mig. ^^ Muffin kan dock tala både tyska och engelska. Jag misstänker att hon var en spion åt britterna under andra världskriget, men man vet aldrig. ;P

1 kommentar: