måndag 21 december 2009

Ms. Petrova

Jag ska börja på min labrapport! Jag ville bara skriva lite på bloggen först. =P
För det första: Petra Petrova, vi möts klockan 8.45-8.50 på skolan. Det beror på om jag blir sen eller inte. =P Men det kanske jag inte blir eftersom att jag ska få skjuts av mamma. Eller så blir jag det eftersom att jag kommer ta det i beräkning... Nä, jag ska försöka vara i skolan till 8.45.
För det andra: Vaddå skämt? Vem skulle inte vilja det?
För det tredje: ... Det var nog allt. ^^

P.S. Standard level-eleverna hade också svenska idag. D.S.

2 kommentarer:

  1. Va?!?! Bra att hon säger något till oss då. Som jag fattade det av henne i fredags skulle bara ni ha lektion. Aja, det var bara en lektion jag missade. Har varit och handlat julklappar och FÄRG till mitt hår så imorgon kommer ni inte att känna igen mig. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, men alla standard-elever hade missuppfattat så hon sa bara att hon skulle gå igenom samma sak med er nästa år. Så det är ingen fara liksom. =P
    Coolt! Ha ha ha! Jag vill se nu!!! =D Jag kollade också på hårfärger idag. Jag tror jag vet vilken typ av blont som jag ska färga det till. =P

    SvaraRadera