onsdag 2 december 2009

Rolig dag

Idag var en rolig dag. Fast Petra var inte på skolan idag heller så jag var tvungen att ge intervjuer och det där själv. Men det var okej. Jag vill dock inte observera själv. =S Se, man ska inte ta sprutan. Det är onödigt. Om man inte är i riskgruppen då. Därför tar jag den inte. Först tänkte jag ju på ett annat sätt också, men jag har egentligen aldrig tänkt ta den så whatever.
Vi fick ju besök på IB. En som heter Olov kom. På matten fick han vara Petra. ^^ Och så fikade vi lite ty Jennifer hade fikaförsäljning.
En bild från GD-konserten i Globen 11/10 -09. Sweet!

Jag ska köpa en chokladkalender idag. =) Mums.
Jag ska ladda hem typ alla Baysides låtar sen. Magnus tipsade mig om vars man kunde hitta dem. Jag har inte hittat dem tidigare så det var bra. Det är jobbigt när man vill lyssna på t.ex. Winter och så kan man inte det för att man inte har tillgång till en dator.

Evil Batman strikes again! Oh yeah! XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar