torsdag 27 januari 2011

Working hard - it's relative.

Jag har varit på jobbsökarafton ikväll. Det var män och kvinnor från 6 olika hotell i fyrkanten. Om jag hade haft en facebook hade jag inte just nu på den kunnat skriva att jag ännu hellre hade velat jobba på Skoogs Cityhotell. Jag hoppas annars att jag får jobb på Stadshotellet, men om inget annat finns är ju Pite Havsbad också okej. Jag funderar ändå på att ansöka om jobb på campingen i Sikfors om jag inte får något annat. Jag har ju erfarenhet av det från förr.

Ikväll kommer mina kusiner och en av mina morbröder upp hit från Sundis. Yay! Jag ska åka med en senare buss hem till Sikfors imorgon så att jag får vara lite mer med mina kusiner. Jag får ju träffa dem på lördag annars också.

Jag ska vara ledig på måndag, för då fyller mamma 50 år ju, som jag nämnt i tidigare inlägg. Då ska jag gå med mitt CV till de på Skoogs Cityhotell och lämna in min kamera till Elgiganten.

Så spännande har mitt liv varit på senaste tiden. Självklart tycker ju jag att det är det, men det är ju relativt. ;)

Ack, ja. Och så är det ju de där grejerna man måste ta itu med. Jag kan, jag kan, jag.

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut
Jag drömde jag var schizofren
och alla exams var slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar