måndag 3 januari 2011

Bröllop och dop

Jag befinner mig för tillfället hos Lillis och Lisa. De gifte sig igår!!! Det var jätteroligt. Mikael döptes då också. Prästen var jättebra. Efter bröllopet/dopet for vi till Folkan och åt smörgåstårta och fikade. Emelie, en vän till Lisa, hade gjort smörgåstårtorna för detta tillfälle. Jag älskar smörgåstårta! Jag hade hjälpt till att göra fika-tårtorna... Ok, jag mosade hallon, men det räknas. ^^ Det var roligt att Sofia, kusinerna och Issa var där! Många vänner. =) Issa sov över hos mig efteråt. Vi skulle se Vampyrer Suger, men det blev halva eftersom att datorn segade sig så mycket. Det hann även bli två avsnitt av Grotesco och lite annat smått och gott.

Bilder får komma sedan, ty jag har ingen sladd till kameran jag lånade än och ingen av våra ser ut att funka till den. Men ni kan få ett litet smakprov här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar