söndag 9 januari 2011

Förvirrande

Så nu har vi kommit fram till ett datum, Carro och jag. Stockholm mellan 18:de och 24:de Januari. Det ska bli roligt. Men det ska tas från nästa månads budget.

Jag har suttit här länge nu och försökt att skriva ett inlägg om pengar, men jag känner att för mycket skulle bli sagt och eftersom att folk aldrig förstår vad jag menar så kändes det ovärt.

Det ska bli kul att fara till Stockholm. Det är andra gången på väldigt kort tid jag far dit, mindre än 3 månader. Det känns konstigt.

Vad jag egentligen vill ha sagt är:

  • att jag är glad över att fara till Stockholm för att: 1. Jag har ett jättebra resesällskap! 2. Jag får träffa mina vänner. 3. Jag får ta en paus från kaos (Det är inte riktigt kaos, men det rimmade.) 4. Har ni sett de tre tidigare grejerna?! 5. Det är en bonus att jag får bekanta mig mer med staden då jag planerar på att studera där.
  • Jag önskar att jag inte behövde bry mig om att spara, utan att jag redan hade pengarna till min tågluffarresa.


Fortsätt simma! Fortsätt simma!

1 kommentar:

  1. YAY! ^^ Ni är så välkomna så! Och tänk positivt, ni har ju gratis boende. :) Det blir trångt, men finns det hjärterum...
    Kanske vi åker till universitet en dag när jag ska ha lektion? ;)

    SvaraRadera