måndag 17 januari 2011

MoM's awesome, I'm just plain awesome. We're all awesome. Except for you. You're not awesome.

Ministry Of Magic är så awesome!!! Jag sade det till Angelique idag; de är snygga, kan sjunga och gillar Harry Potter. Vad mer kan man önska sig?! ;) J/K

Musikvideon till Ministry Of Magics Gryffindor Rally Cry är egentligen bara gjord för att Jason ska få visa alla sina coola Harry Potter-kläder och diverse HP-grejer.

Imorgon bär det av till Stockholm! Det ska bli så roligt. Jag älskar att åka tåg, spec. om man har egen kupé så att man kan sitta och sjunga massa sånger medan syrran har en blick som säger: "Jag undrar om man kan hoppa ut genom fönstret i den här farten och överleva... Äsch, det är värt att chansa!!!" XP

Jag vet att ni vet att jag vet att jag bara skriver om HP hela tiden.
Jag kan inte hjälpa det. Harry Potter är allt jag tänker på. Och Stockholm.

Idag fyller Lisa 20 år! =D

1 kommentar: