torsdag 13 januari 2011

Nerdfighting

Ledighet är frihet. Det är mindre än en vecka kvar till jag ska till Stockholm, då blir det ännu mer frihet.

Jag lyssnar på wrock nu. It's so fucking awesome! Mitt favvowrockband är Ministry Of Magic. Men jag har inte hunnit lyssna på varken så många låtar eller band ännu. Det är för att datorn är så otroligt seg. Jag vet inte vad det är med den!

Jag ska snart göra lite skolarbete, men det får vänta ett tag till. Jag vill höra fler låtar!!! Jag ska berätta om wrock för alla! Ni hörde mig! Jag kommer att tjata om dessa och gå runt och sjunga dem i framtiden! Moahahaha!!! Ni ba: Och det här är varför vi inte berättar om saker som wrock för dig... J/K Jag ska försöka att inte tjata om det alltför mycket. Men åh, vad jag ska väva in bitar ur wrocktexter i skoluppgifter och vardagsprat... >=D

Vad ska du göra nästa vecka? Jaså, ska du gå i skolan?! HA HA HA! Det ska inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar