torsdag 6 januari 2011

We'll pick back up on that on another page

Igår firade vi morfar på hans 77-årsdag. Theodor var också där och hans var så söt när han mös med Muffin! Han hade sett hur jag mös med henne innan, så när han klappade henne lade han sitt huvud mot henne också. Jag blir galen vad söt han är!!! Fast Mikael har jag inte träffat på några dagar nu. =( Vilken tur då att jag fick vara med Theodor igår. =)

Idag har jag varit med Sofia! Hennes pappa fyllde år, så jag fick både smörgåstårta och vanlig tårta där. Det var så himla gott! Jag älskar smörgåstårta! Jag visade henne även en jätterolig video av RayWilliamJohnson. Om ni inte vet vem det är - kolla in honom! Ni kommer inte ångra er och om ni gör det är ni de största torrbollarna som någonsin satt er fot på denna jord. Och hör sen! För att summera hans kanal kan jag säga: Han gör roliga videor ännu roligare!

Jag fick himla rara sms av Kardelindarna! Jag blev så himla glad när jag såg dem. ^^ Det är så synd att de inte kan bo i Sikfors hela tiden.

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att du läser det här. Inga pengar på mobilen, jättelängesen jag ens hade det. Det går jättebra att vara med dig den tiden. Har inte bokat in något som du sa. Kommer du till Älvsbyn då, eller? Om du kan skicka gärna sms så att jag vet.

    SvaraRadera