söndag 30 januari 2011

Rent hat

Jag hatar min engelskalärare. Hon är en psykopat. Alla tecken på att vara en psykopat visar hon. Jag har aldrig litat på henne! Hon hånar mig och är elak mot mig, men när folk ser på går det inte riktigt, så då låtsas hon bara vara sträng. Hallå?!? Skriker inte det bara psykopat i era öron?! Nej, säkert inte. Det gör det oftast inte för de som inte utsätts för psykopaternas dåliga sida.

Hon säger åt mig att allting inte handlar om mig, men så är det det djävla psykopatpuckot som klagar på mitt arbete! WHAT?! Enda anledningen att jag gjorde som hon sade var för att jag skulle kunna skicka in min extended essay, och sedan har hon mage att håna mig!!! Jag önskar att Doktor Glas gick i vår klass så att han kunde fixa problemet. Jag skulle dyrka honom för det.

Vet ni vem hon påminner mig om?! Mobbarna på Solanderskolan. Vet ni vad det betyder? Att det är ILLA!!! Men hon är ändå värre. Då trodde de i alla fall på mig. Det värsta jag vet är att bli så här misstrodd, och det är ännu en seger för henne. Jag kommer aldrig kunna bevisa det. Det blir mitt ord mot hennes. Ingen kommer ändå tro mig för jag har haft problem med lärare förut. Jag orkar inte, men jag måste stå ut. Jag måste slå tillbaka, för det är allt man kan göra. Ger jag upp blir det ytterligare en seger för henne.

Jag vill bara slippa. Snälla, låt mig bara få slippa...

1 kommentar:

  1. There is only one way to get even with that beeyatch.
    Revenge!
    Tips:
    https://www.flashback.org/t1115001

    SvaraRadera