måndag 10 januari 2011

It ain't over 'til it's over!

Nu är jag i Boden igen. Jag har varit det i några timmar nu, men har ändå inte packat upp. Jag tar itu med det sen. Det känns som att jag fortfarande har lov. Ack, vad jag kommer att bli ångestfylld när jag vaknar upp imorgon. Men det kommer nog kännas bättre när resan till huvudstaden bokas. Fast jag brukar få ångest då också, men jag tror inte det denna gång. I a.f. inte så mycet. Jag är en skör människa...

Nu när jag har tillgång till alla mina bilder eftersom att jag fick USB-minnet av Sofia i julklapp så vill jag summera en del av mitt jullov genom dem. Jag sållade bort några bilder, tyvärr. Men håll till godo med dessa!









Jag ska packa upp nu. Sedan ser jag nog på South Park och läser lite.
Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar