lördag 1 januari 2011

2011

Gott nytt år! Jag hade ett par jätteroliga sista dagar på året förra året. Den 30:nde kom kusinerna och brorsbarnen m. familj till oss. Det var så roligt när alla var på samma ställe.



Emma (t.h.) och Linn


Jag fick skjuts till Boden av kusinerna. Fast jag for till pappa medan de for till mormor och morfar. Det var jättekallt när jag skulle sova på natten. Jag var tvungen att ta två lager av filtar och två lager av täcken för att kunna sova, jag hade nämligen vaknat ett par gånger tidigare under natten av att jag frös.

På nyårsafton kom Lillis, Lisa och Mikael och hälsade på sin farfar, d.v.s. pappa. Det var jätteroligt! Man märker att han kommer från en rockarfamij när han gör Mano cornuta vid hans unga ålder:



Han är cool. Efter att de hade farit skyndade jag mig att göra mig i ordning och var alldeles nästan i tid. Det var jag, Carro, Martin, Amanda, Maddis och Erik som firade nyårsafton hemma hos Carro. Vi åt jättegod kyckling och ris, som Martin hade tillagat. Vi såg också en av tidernas bästa filmer - Nyckeln Till Frihet (Shawshank Redemption).





Jag fick tyvärr ingen bra bild på Carro, bara en som är suddig. Min kamera måste lämnas in eftersom att den hävdar att det blir "filfel" ibland så några bilder kom inte med. Den stänger av sig själv och har sig. Det borde inte vara så, speciellt inte med tanke på att jag köpte kameran den 27:nde December förra året. Hi hi - förra året. ^^

Gott nytt år - 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar