tisdag 25 januari 2011

Åh, Gud, jag tror jag dör!

Idag har jag hunnit med diverse skolarbete. Vad jag dock inte hunnit med är TOK:en!!! Nu börjar det bli krisigt. Jag sov typ 1 ½ timma efter middagen. I really need to stop doing that! Äh, jag skyller på medicinen. Det är ju trots allt dens fel. Nu ska jag gå på fettsnål diet också. Yeah, as if that's going to happen. Jag vet inte hur mycket fett det är i maten jag äter alltid, varför bry sig så hårt? De timmar jag skulle slösa på att kolla upp det är bara slöseri med liv. Men jag ska ju ändå försöka, nu när medicinen kräver det. Jag tycker den är värd det.

Five facts about my life at the moment:
Jag ska ansöka till ett jobb nu och jobba lite med TOK:en.
Jag längtar till helgen för då ska vi fira mamma, som fyller 50 på måndag.
Jag gymmade med Nina idag. Nice.
Jag längtar tills fredag 20/5 - dagen för mitt sista examensprov!
Jag är supertaggad över att fara till Stockholm och plugga!

I slutändan finns det alltid mer jag vill säga, men som jag inte kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar