lördag 15 januari 2011

Försöka går alltid

Jag vet! Alla mina senare inlägg har handlat om Harry Potter, men detta ska jag försöka att inte göra till ett sådant även om jag vill.

Åhléns hade 50% rea på allting idag, så jag köpte mammas födelsedagspresent, ett par strumpbyxor, en foundation och ett diadem. Man märkte verkligen att det hade varit massor där tidigare för över hälften av sortimentet var borta! Men inte undra på...

Då behöver jag inte köpa så mycket i Sthlm. Bra! Jag hoppas att de andra säger till mig om jag kollar på något onödigt. Nä, men jag brukar inte köpa onödiga saker. Jag är för snål för det, som farbror Joakim. Jag ska ta med mig min Kalle Ankas pocket med superhjältetema till Sthlm. Det var där jag köpte den. XP Min favorit är ju Kalle, spec. när han är Stål-Kalle.

Jag saknar Theodor, Mikael och hundarna jättemycket! Jag fick prata med Mikael i telefonen för någon dag sedan. Det hade varit roligt att få träffa dem, men jag får vänta tills nästnästa helg. Då firar vi mamma också. Hon fyller 50.

Ministry of Magic


Jag sade "försöka"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar