fredag 1 april 2011

We will all laugh at gilded butterflies

Jag måste säga att jag tycker att det är hemskt att de på msn:s hemsida skrev att det såg ut som att Megan Fox hade genomgått plastikkirurgi. Jag ba: What?! Det gör det inte alls! De sade att hennes näsa såg större ut förut. Öh, okej, den var precis samma form som innan och knappt märkbart smalare. Hon har knappast genomgått platikkirurgi på näsan! Jämför bara min näsa med hur den var för två år sedan - den var bredare då, smalare nu men fortfarande samma form. Sedan började de med indicier om bröstförstoring. Än en gång: Va?! Det enda jag tyckte var riktigt olikt var ögonen, om något. Det roligaste var ju att de sade: "Om Megan har fixat något i sitt redan vackra utseende, så är detta däremot högst diskret gjort." Eller, så har hon helt enkelt inte det?!? Har de sett henne utan en massa smink som experter applicerat på henne? Då ser hon "vanlig" ut. Sedan skriver de att tippen på näsan ser "spetsigre och smalare" ut än tidigare. Låt mig påminna er om exemplet om mig. Samma sak! Men saken är den att bilden de jämförde med var en som måste vara från hennes tonår! Jag menar, kom igen!
Man kan inte gå omkring och säga att: "Påven, han är säkert en bandit! Alltså, han har säkert flera miljoner med stulna pengar. Men i sådana fall döljer han det väl, han har dem säkert under hatten." Skärp er! Ni kan inte vara allvarliga!

Jag vet att man inte borde hetsa upp sig för något sådant här kanske, men jag tyckte inte jag kunde låta det gå för denna gång och jag ville bara påminna er om att media skriver en massa skit, även utan belägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar