onsdag 6 april 2011

Aschill

Nu har jag sovit/pluggat/kollat på en rolig sida på internet hela dagen och det är återigen dags för att plugga. Jag hoppas att jag kommer kunna göra det när jag är hemma, men jag kanske kan fara till Erica. Det är trots allt hon som har vår dator hos sig!

Imorgon ska jag åka hem till Sikfors. Jag ska till den mest inkompetenta yrkesgruppen - tandläkaren. Meeen, jag får väl hoppas att det går smidigt. Jag kanske tar med en bok och ber dem att hålla upp den åt mig så att jag kan läsa. Ha ha! Det hade varit kul att se deras reaktion till det.

Men nu ska jag berätta vad som hände mig idag! Precis när jag kom ut från stigen mellan järnvägsspåret vid Sveafältet och trottoaren uti där jag bor, så kom en lastbil och skvätte ned hela mig!!! Det var som på film! Jag såg den inte först eftersom att det snöade, så jag hade huvan på. Och så helt plötsligt tittar jag upp och inser: Asstor vattenpöl + asstor lastbil = jag kommer bli neddränkt! Taskigt.

1 kommentar:

  1. Neeeeej, vad hemskt! Jag fick det precis tvärtom, sådan jättetur man aldrig tror att man får. Promenerade med Sanna på väg till lägenheten men stannade till en halvsekund för att typ rätta till skon eller något och precis så susar det en bil förbi och skvätter ned hela trottoaren en halvmeter framför där jag och Sanna stod ^^

    SvaraRadera