fredag 1 april 2011

För framtiden

Ikväll ska jag spela innebandy med mina syskon. Det behövs eftersom att jag har ätit en stripsmeny, en snickerskaka, Gullans kaka och pitekaka idag. Jepp! He var gott! Så nu kommer innebandymatch väl till pass.

Imorgon är det högskoleprovet. Jag blir faktiskt arg på dem eftersom att det ska ta så lång tid. Jag hade hellre gjort två delprov på två timmar utan någon rast, thank you very much. Men nähä. Det hade varit lättare om man hade skrivit det här i byn. Jag tycker det är mycket roligt att de skrivit specifikt att man bör ta med sig en "rak linjal". Så alla ni som hade tänk ta med er måttbandet, tyvärr - linjalen måste vara rak. Jag som hade tänkt ta med mig min krokiga... Aja. Men seriöst, tror de att man kommer dit med en vinkellinjal? Vem skulle det gagna ens?

Jag har suttit och läst litegrand i SSU:s tidning Frihet och jag vill verkligen läsa om Håkan Juholt och alla andra intressanta grejer de skriver om. Mycket underhållande och lärorikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar