onsdag 20 april 2011

It's good for you!

Idag blir det tredje dagen i rad som jag far in till stan. Det hade kunnat vara den femte om jag hade åkt in till stan i söndags också. Igår när jag var där hyrde jag filmer på vidoteket; Harry Potter 7 del 1, Constantine och Eagle eye. Nice! Har redan hunnit se HP. X)

Imorgon bär det av till Sundsvall och mina kusiner. Det ska bli roligt att få vara med dem. Nu har de andra (d.v.s. mamma och dem) bestämt sig för att stanna hemma i a.f. men de har redan sagt att de ska betala min resa, så nu är det försent att ändra sig. XP

Sedan har jag suttit och kollat på lite Regular ordinary Swedish meal time-avsnitt. Fy fan vad bra de är! XD

1 kommentar:

  1. Kul att du kom hit Marika, det är alldeles för få norrbottningar som hälsar på här ;)

    SvaraRadera