måndag 11 april 2011

Study hard

Jag är trött, trött, trött. Men ingen vila ännu. Nog trött är jag inte för att ta mig sådana friheter. Nej, på IB är det arbete som ger frihet.

Jag har märkt att det händer mycket på biblioteket i Boden. Drama, människor som kommer och går, människor man känner igen... Mycket helt enkelt. Jag hoppas hinna klart mycket av mitt arbete denna vecka. Jag måste plugga under lovet också. Yikes! Boring! Howthathaveth.

Tänk att det bara är en månad och nio dagar tills exams slutar för mig. Så skönt. Men så är det 21 dagar tills det börjar. Nä, nu fokuserar vi på när det slutar tycker jag. Ja, så säger vi. Glädje! Le som om du menar det. J/K ;)

3 kommentarer:

  1. Om du känner för att ta en paus någon timme från allt pluggande under lovet, är det bara att höra av dig till mig. :)

    Nog för att jag också ska plugga, eller snarare göra några uppgifter jag måste göra till idrotten. Men det hinner jag. :D

    ordver. mocksw. What? Weird.

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=0snNB1yS3IE :D

    SvaraRadera
  3. Den här är också jättefin http://www.youtube.com/watch?v=zMoppfNoh1I&feature=related

    SvaraRadera