måndag 18 april 2011

Black holes and revelations

Jag har tänkt på en sak. Jag är en sådan person som velar ganska mycket fram och tillbaka och kan besluta en sak i ena sekunden för att i nästa ha hunnit tänka ut en annan sak jag vill göra i stället. Och det är jag okej med. Hur skulle jag inte kunna vara det? Det kommer naturligt och jag skulle nog ha upptäckt det tidigare om det hade stört mig. Däremot kan jag definitvt tänka mig att det stör andra. Ty jag talar även om stora saker här - det kan vara allt från små beslut till stora. Världen är dock inte sådan. Man ska veta precis och sedan ska man inte ändra sig. Många är så, och funkar inte världen så blir strukturen i samhället lite svårhanterlig, så det är så världen ska funka antar jag, men jag gillar att inte vara så. =)

Spontan. Ja, det är jag väl. Dumdristig? Nej, det skulle jag inte säga. Otänksam? Ibland. Harry Potter? Alltid.

1 kommentar:

  1. Hahaha, "Harry Potter? Alltid" = totally cracked me up ^^ Det jag skulle säga på allvar dock är jag hittade en distanskurs som jag är seriöst frestad att skicka in sen anmälan till: http://www.hh.se/utbildning/hittautbildning/sokkurseftersektion.3402.html?url=752680950%2Fse_proxy%2Futb_kurstillfalle.asp%3FKtAnmKod%3D11203%26KtTermin%3D20112&sv.url=12.70cf2e49129168da015800078871

    SvaraRadera