måndag 25 april 2011

Rosa nagellack och så pratar vi inte mer om det

Jag är tillbaka efter min resa till Sundsvall. Jag handlade inte så mycket; ett par solbrillor, en kjol och en på tok för stor morgonrock. Fast när det är halva halva reaprist är jag inte alltför kräsen när det gäller storlekar. Ha ha!

Jag har varit på min första basketmatch. Den var bra! Det var mellan Sundsvall och Norrköping. Jag hejade på Sundsvall i den matchen, men de vann tyvärr inte p.g.a. ett sista mål från Norrköping som Sundsvall inte kunde ta igen. Men roligt var det likväl.

Jag har inte jobbat något sedan i torsdags (då jobbade jag på vägen ned till Sundis), men nu ska det bli ändring på det! Jag tyckte att man defintivt får ta ledigt över påsken.

Det är många tankar som snurrar i huvudet och på ett sätt är jag tacksam över skolarbetet. Jag är tacksam för att ha något där, något att fokusera på, något som tar upp mina tankar så att andra tankar har svårt att bryta sig in, eller borde jag säga ut?

Nu ska jag göra mig i ordning för att träffa mina brorsbarn och vad det nu är jag ska göra idag.

Suck, hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar