fredag 3 december 2010

Yta, grund, djup

Det här har varit en vecka full av goda middagar. Idag åt jag räkor. Tänk så lätt det är att göra! Koka ägg och lägg upp allt på fat och voilá - du har din middag! Och sett på TV har jag hunit med idag också. Jag har sett på Masterchef, Hus på landet och Bones. TV8 har bra grejer att erbjuda, säger jag då bara.

Imorgon är det öppet hus på Björknäs. Egentligen vill jag vara hemma i Sikfors; något jag velat sedan onsdagen, då jag bad min mor att ta med mig hem igen. Det gjorde hon i och för sig, men inte hem, bara hem till lägenheten. Så, jag fick ligga en stund i min egna halvapati. Dennis och Krille är sjyssta. Ta mitt råd, skaffa drakar. They're awesome! I alla fall. Två av mina syskon kommer hit antingen imorgon eller på lördag och det gillas starkt. Dock saknar jag mitt alldeles egna Narnia...

Jag gillar dig inte längre, du har förändrats. Du är en möglig potatis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar