lördag 4 december 2010

Ödets ironi

Öppet hus gick bra idag, tycker jag. Jag tror att man lyckades värva någon i alla fall, och det känns bra. Mycket fika och en och en halv macka blev det också. Jag har paserat gränsen då jag tycker det är okej att äta vad man vill. Då är det illa! Jag är en stor (bokstavligt tala!) förespråkare av att man ska käka det man vill, men så länge man gör det med måtta. Jag har inte gjort det med måtta sedan mormor och morfar for... Men jag ska skärpa mig nu. På rikt'!

Något jag försökt att få tag i de senaste två dagarna, men som har varit oanträffbar, såg jag flera gånger idag! Saken är bara den att jag inte kunde tala med den personen just idag, utan måste vänta. Det var ju ironiskt, var det inte?

When I think about the things I've done
I laugh out loud to no one
Yeah, to no one

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar