onsdag 15 december 2010

På gång

Jag sitter bara och lyssnar på Avrils och en del andras lite mer upbeat-sånger. Känns skönt att ha gjort bort det mesta av slutbetygsskolarbetet som är innan exams. Gjorde engelskan idag och satt och höll för ögonen av skam för att jag var så dålig. Men tydligen så var jag inte alls lika dålig som jag trodde. Om lärarens prognos är den rätta så gick det bättre än i svenskan. Vad tokigt! ^^

Jag har varit ihållande pigg för första gången på flera veckor idag. Gud, så skönt! Det är så man glömde hur himla bra det var egentligen. Och julbord har man fått idag också! Det påminde mig om en kär gammal låt som jag sjöng en gång i tiden... Men den ska jag inte tänka på nu... DIMA ÄPPELMOS!!! Moahahaha! Nu har ni den på hjärnan! >XD

Imorgon har jag tyska och sedan psykologiprov, som jag väljer att göra bort innan lovet. Jag vill inte tänka på psykologin alls under lovet. Eller innan dess... Vi ska ha julklappsutdelning sista dagen av terminen. Hoppas det inte finns några Grinch-torrbollar som inte orkar vara med. Jag hoppas ni inte känner igen er i detta uttalande.

Va? Vad säger ni? Vill ni ha ännu en Buffy-bild i bloggen idag för att ni inte kan få nog av Buffy och älskar henne nästan lika mycket som jag? Okej då, som ni vill. Inte mig emot!


Hur kan ni förvänta er att jag bara ska välja en?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar