torsdag 9 december 2010

They're not horses, they're unicorns

Jag har varit ledig hela dagen idag. Det var något som behövdes, känner jag. Just nu är det tanken på att få åka hem imorgon som sporrar mig till att orka med skolarbetet. Jag ringde Lillis idag. Jag får aldrig veta något om min egen familj nu för tiden, så jag beklagade mig till honom och skällde ut honom lite. Ha ha ha! Mipo kepp! XD

Jag ska lägga till några grejer på min lista över roliga småsaker, men även stora saker med:
  • Hundarna. =) (Och de små kissekatterna också.)
  • Se på TV! TV:n har varit en stor del av min uppfostran. ;)
  • Nysa - Ty fusan, vad kul det är!'
  • Minnet av den tappade tacopajen. Jag skrattar högt åt det än idag!

Jag slänger in en kul bild på köpet, så säger vid god natt då!

Source!

1 kommentar: