torsdag 23 december 2010

Julklappar

Ja, dessa ting, julklappar. Vissa tycker att det är roligare att ge bort än att få, vissa ljuger och säger att de tycker att det är roligare att ge bort än att få och vissa tycker det är roligare att få än att ge bort. Och så finns det ju de som tycker att båda är lika roligt.

Jag tycker att det är roligare att få än att ge, det har jag alltid tyckt. Men det betyder inte att det inte är jätteroligt att ge! För det gör jag! Men det roligaste med att ge bort presenter är att få slå in dem. Det är det jag ser fram emot efter att ha köpt eller gjort en present. Och så är det roligt att ge bort presenter för att man vet att folk blir glada. Om de inte skulle bli glada av din present, skulle det väl inte vara roligt längre, eller hur?

Jag fick min julklapp av Sofia igår. Hon måste vänta på sin tills efter jul, ty den kunde inte fixas färdigt innan, då jag inte kom på vad jag skulle ge henne förrän i måndags. Men hon fick en Zeunerts julmust igår som kompensation för det. Ska jag säga vad jag fick av henne? Jo, jag fick en svart låda som hon hade dekorerat otroligt fint! Det var en bild på mig på och så var det massa fina saker, det var fjärilar och hjärtan o.s.v. Och inuti lådan låg det ett till paket - ett USB-minne! Hon visste inte ens om att jag behövde ett! XP Hon hade lagt in massa bra musik och bilder på det också. Jag blev jätteglad!


Jag gillar hur vi snart ska gå ut på krogen och så sitter man och slappar utan ett bry i världen.



Don´t we look dashing?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar