fredag 17 december 2010

Walk through the fire

Damn it, the awesomeness just keeps going on. And I've learned to appreciate it. It happens so rarely and for so short periods you need to grasp it, go with the moment. So that's what I'm doing.

Vem fick smörgåstårta och sprite till middag??? Jo - jag! Jag satt och tänkte medan jag åt... "Man blir fort mätt av sprite. Man blir fort mätt av sprite." X'D *Cyber five till Mipos* Förlåt, internskämt. Hursomhelst! Jag tänkte att man hade kunnat äta smörgåstårta för 1500:- /månad (50x30) utan att bli less, men jag misstänker att jag efter tre-fem dagar nog hade blivit ganska less i a.f. =P

Mina kusiner kommer upp under lovet. Det ska bli jätteroligt! Jag ska definitivt hälsa på dem och så får de jättegärna hälsa på oss också om de vill! =D

Ikväll är det Elf, så jag hade tänkt dra till MipoWisa och hjälpa dem att städa, och se på filmen sedan. Det var alltid jag som städade hans rum när han bodde hemma. Jag vet att jag inte borde ha gjort det, men han brydde sig så enormt lite (antites! Förlåt, jag ska sluta) så ibland kände jag att det fick vara nog. Men nu ska jag bara hjälpa till, inte städa allt. =) (Cookie ligger och snarkar! XD)

First I'll kill her, then I'll save her

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar