söndag 1 maj 2011

Jag var ingen plugghäst förrän jag började IB.

Det är första Maj nu. =) Om två dagar börjar exams. =S Det är soligt och varmt idag. =D Men jag sitter inne och pluggar. =( Men man får ju ta en liten paus sen... ;)

Jag såg majbrasan här i Sikfors igår. Det var roligt, båda mina brorsöner var där. XD Jag var tyvärr tvungen att ställa in mina planer på att vara med Farbror Barbro och Angelique eftersom att jag insåg att det var så lite tid kvar tills exams skulle börja och eftersom psykologin börjar på tisdag, så var jag tvungen att plugga till den. Ja, jag gjorde det på kvällen. Jag hade ju gjort det på dagen om det inte vore för att pappa fyllde år igår och jag och min bror for med honom till Luleå, något vi planerat för ett tag sedan. Ja, så kan det gå. Jag hade i a.f. en bra dag igår.

Nu ska jag fortsätta plugga. Ville bara kolla ställningarna i bloggvärlden ett tag.

2 kommentarer:

  1. Det skulle vara jättesnällt om du kunde skicka hela då du är på skolan. Men det gör inget ifall du skulle glömma bort det. Tänkte bara så att jag kunde ta lite därifrån också, och göra bort hela skiten så fort som möjligt. :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till Arget! Jag tror på dig :) det kommer att gå fin fint. Bara några veckor kvar av den här skiten sen så är det sommar sen så är det sol, och koskit i hagen xP

    SvaraRadera