fredag 27 maj 2011

Snap, snap!

Jag har äntligen sett Cruel Intentions, eller En Djävulsk Romans som den heter på svenska. Den var bra för att Sarah Michelle Gellar var utomordentlig i sin roll och historien var bra. En som är med i den filmen som jag också gillar är Reese Witherspoon. Hon har varit bra i alla filmer jag sett henne medverka.

Imorgon ska jag på loppis i stan. It gonn' be nice. Man vet aldrig vad man finner. ^^ Men jag ska spara på mina pengar. Om jag hade kunnat slösa hade jag farit till Island på semester eller något. XP Det hade varit nice.

Jag är 19 år nu. Coolt. Förra året hade jag fortfarande lektioner. Not anymo-ore! (Baloo, du vet hur det ska uttalas... ;) ) Det är bara universitet kvar nu. Det känns skönt! Sedan är jag fri att gå min egen väg helt och hållet. Då ska jag komma tillbaka hit och sedan ska jag varva mellan utlandet och Norrbotten. Så är mina planer nu i a.f. men de kan ändra sig lika snabbt som det tar för mig att knäppa med fingrarna.

Ugh, jag hatar folk som inte vill argumentera på internet, utan mucka. Fan vad irriterande. Jag kan gå med på att diskutera en grej på internet, men så fort någon börjar säga att man är dum eller whatever så lägger jag av. Man ba: "Hallå?! Jorden till 5-åringen jenna - skärp dig!" Gosh! (I don't even like Napoleon Dynamite.) "Jenna" betyder "här" oppå peitmål. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar