lördag 21 maj 2011

JAG ÄR FRI!!!

Igår blev jag klar med IB! Jag kunde knappt tro det när jag hade gjort det och när jag kryssade för de sista proven på min lista så fick jag verkligen bilden framför mig - det är över nu.

När jag sedan skulle hem efter jag hade varit på Ungdomens hus och berättat att jag var klar med skolan, så visade det sig att jag hade blivit utelåst. Jag hade nämligen glömt nycklarna hemma. Jag hade heller inga pengar på mobilen och när jag skulle gå och köpa mer kom jag på att jag även hade glömt bankomatkortet hemma. Men jag gick till pappa ett tag. På kvällen gick jag till Angelica och var hos henne en stund. Vi gick på Rönnbäcks, promenerade och så såg vi på Josef. XP

Idag vaknade jag 14.00. Jag ba: Whaaat?! Men jag hade roliga, men lite halvläskiga, drömmar så det är lugnt. =P

Nu ska jag se Veronica Mars utan skuldkänslor. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar