måndag 23 maj 2011

Saker att göra

Jag for till stan idag och jag ska dit imorgon, så jag har något att göra de tre första dagarna i Sikfors. I övermorgon är det ju min födelsedag. XP

Men sedan? Jag kommer bli så rastlös, alla går ju fan skola. Jag kanske far till Boden lite mer, så att jag kan träffa lite fler folk. Nästa vecka kanske... Jag vet inte. Jag kommer då att läsa och gå i skogen mycket. =) Just nu läser jag Catcher in the Rye och Tala inte om att du är ensam hemma. Jag gillar den tidigare nämnda mer än den senare nämnda.

Jag har sett film med Erica och Johan ikväll. Road Kill heter filmen vi såg. Fast egentligen heter den Joy Ride, men tydligen så heter den också Road Kill och det är vad som står på fodralet, så då kallar jag den det. Hursomhelst - se den.

Jag träffade Theodor idag. Han busade. Jo! Mikael kom och hälsade på oss idag tillsammans med sin mamma. De ska följa oss till stan imorgon. Fun, fun, fun!

Nu ska jag dra, jag har ändå inte så mycket intressant att säga. Jag ska kolla in ställen i Sthlm. Det blir kanske att bo i en stuga. Coolt! Jag älskar regn.

1 kommentar:

  1. Jag vet att det här är före min tid, okej, jag har inte haft en dator eller internet sen torsdagskväll, MEN SÅ SKÖNT ATT VARA FRI FRÅN ALLT PLUGGANDE! Det är i allafall vad jag skulle ha tyckt om jag gick kvar.

    Vilken dag är balen? Skulle vara kul att komma och se dig bland annat. Dessutom så är ju alla jättefina då. =)

    Sen så måste vi bara vara med varandra och prata m.m. Typ äta mjukglass, för jag älskar mjukglass. Men vi behöver inte göra det. Vi måste träffas helt enkelt. :)

    SvaraRadera