tisdag 31 maj 2011

Conversion software version 7.0

Vissa låtar blir man som aldrig leds på. Sådana låtar är alla Avrils, speciellt Complicated och Yellowcards Only One. Från Och Med Du och Gubben I Lådan är bubblare, för nu är jag lite leds på dem faktiskt.

Jag lyssnade på Complicated igår och idag i bilen och jag kan inte hjälpa att sjunga med. Det är egentligen självfallet att jag aldrig blir leds på denna, då det är min favoritlåt. Hittar jag något jag gillar fastnar jag vid det. Jag tycker det är konstigt att ändra favoritlåt ofta, men det är för att jag inte riktigt begriper det, det känns bara så ytligt. Att man ändrar den är väl inget, men att varje ny slagdänga blir ens nya favvo är det jag snackar om här.


Dressed up like you're something else
Where you are what you wear
It's sad, you see, you're making me
laugh out when you strike your pose
Take off all your preppy clothes
You know you're not fooling anyone
When you've become

Somebody else around everyone else
You're watching your back like you can't relax
You're trying to be cool, you look like a fool to me
Tell me,
Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're
Acting like you're somebody else, it gets me frustrated

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar