måndag 2 maj 2011

Klara, färdiga...

Varför finns det ingen låt där de upprepar frasen "I'm dying." flera gånger? Typ 10 hade passat bra. Det borde finnas en sådan låt. Det är så det känns just nu. Fast tvärtom också. Det känns som att jag dör nu, för att leva sedan. Lite som Harry Potter. Nä, förresten - mycket som Harry Potter. Fast han dog aldrig på riktigt, bara horrokruxen. Jag orkar inte bry mig om ni inte visste om det, läs boken för fan! Jag dör egentligen inte, men sedan får jag åter livet tillbaka. fast jag har ju levt hela tiden, men vad är egentligen livet utan egenvalda böcker och massor av tid att ägna sig åt Harry Potter och Buffy?

Och när jag använder uppståndelsestenen... vet jag vem som står där. Och även jag blir som återuppstånden från de döda.

Du kommer bli stolt över mig!

1 kommentar:

  1. Alla måste läsa Harry Potter! Så är det bara. Vill läsa böckerna nu, men måste läsa ut någon annan skitbok innan jag kan göra det.

    SvaraRadera