lördag 7 maj 2011

Vars har du varit?

Idag har jag varit till pingstkyrkans allehanda och inhandlat ett par böcker, en HP-pärm och en film åt mina små brorsbarn. Sedan for vi vidare till Luleå och gick på en loppis på Örnäset. Där fyndade jag Skönheten och Odjuret och ett par skitsnygga jeansshorts för - håll i er - 20 spänn! Om jag inte hade köpt dem då hade jag varit galen! Jag har letat efter ett par som kanske skulle vara någotsånär billiga, men naturligtvis har jag ju inte hittat ett enda par som varit det.

Senare på dagen for vi till Bobo och Hanna och åt. Mamma, Storis och Henrik bor ju i husvagnen, som är ställd på deras gård, över helgen. Bobo och Hanna hade gjort skitgod mat och sen fick jag äta ännu en bit av Hannas tårta och jag dog litegrand av mättnad. Jag älskar den tårtan. Bobo spelade gitarr och sjöng lite. Jag önskar att jag också kunde spela ett instrument, men jag skulle verkligen vara tvungen att ägna massor av tid åt att lära mig noter/ackord, så det får jag spara tills då jag har både råd och tid!

Jag busade massor med Muffin och Cookie (de är galna, därför passar vi så bra tillsammans). Jag saknar verkligen dem när jag är i Boden, men jag får träffa dem när jag kommer hem till Sikfors och det är verkligen mer än guld värt! Jag vet att det alltid finns två små filurer som möter mig med ett: "Vart har du varit?" när jag väl kommer. (Till Mipo: Lite som faffa kanske? ^^)

P.S. Skönt med lite vardagligt pitemål fast man är i Boden. Något som man bjuds på helt gratis av familjemedlemmarna som är här. D.S.

1 kommentar:

  1. Funderar på att köpa en klänning härifrån, de hade FINA vita klänningar, du kan ju titta om du vill ha ngn så kan vi samköpa http://www.asos.com/Women/Dresses/Cat/pgecategory.aspx?cid=8799#state=Rf-800%3D-1%2C60.000%40Rf-200%3D5&parentID=Rf-200&pge=0&pgeSize=20&sort=3

    SvaraRadera