tisdag 17 maj 2011

Helt enkelt komplicerat

Jag har kommit in i ett tänk som inte är bra, men som ändå är bra. När jag tänker att jag vill fara ut och åka rollerblades/cykla/gå så hindrar jag mig själv och tänker att jag måste plugga istället. Men jag tar ju ändå pauser och då ser jag på t.ex. Veronica Mars istället. Så valet blir egentligen inte: fara ut en sväng vs. plugga (då valet blir att plugga eftersom att det är exams), utan det blir fara ut en sväng vs. Veronica Mars. Och i det senare fallet vinner även Veronica över svängen ut. Varför? För att jag är beroende!!! XP

Idag köpte jag min enkla, men som ska bli uppiffad av accessoarer, studentklänning. Eller studenttunika/klänning. Jag erkänner, den hade kunnat vara längre. Men jag ska ha tights på mig, så det är lugnt, jag kommer inte visa något som ingen vill se. ;)

Tjarå! Nu blir det biologi och en liten till paus... ^^

"You know those people who can predict when change is coming in their life? I'm not one of them. Change has a way of just walking up and punching me in the face."
- Veronica Mars i avsnittet "You think you know somebody"

2 kommentarer:

  1. Alltså, du måste läsa det här, det är inte klokt. Över. Huvud. Taget.

    Skit i ämnet och läs bara kommentarerna mellan Svampuss och EmperorNero:
    http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=255482&page=4
    You will be amazed by the stupidity of stubborness and annoying people (svampuss)

    SvaraRadera
  2. dEN människan hade jag velat diskutera med om det inte var så gammalt

    SvaraRadera