söndag 8 maj 2011

You got buuurned!

Idag har jag spenderat typ hela dagen hos Bobo. Vi åt lunch hos dem idag, det blev en favorit i repris plus marängtårta. Marängtårta är min favorit.

Sedan satt jag och väntade på att Richard, Ida och Theodor skulle komma, så att jag kunde få vara lite med Theodor. Till slut kom de, men att sitta på verandan i Hampis i den stekande solen utan solkräm är inte en hit kan jag ju säga er. Jag brände mig och delvis som resultat p.g.a. det mår jag nu lite dåligt, men jag mådde sämre innan. Men det viktiga är att jag fick träffa Theodor. X)

Jag fick vara lite mer med Muffin och Cookie idag också. De är superhjältar! XD De brukar använda varandra som kuddar. Härnedan ser ni Cookie som vilar huvudet på Muffin. Typiskt Cookie! ;)

1 kommentar:

  1. SM är den 21 maj, så nästa lördag. Ska bli spännande att se hur det går till, då det är första gången vi har ett shotokan SM och inte bara SM för alla stilar. :D

    SvaraRadera