fredag 6 maj 2011

Alas, earwax!

Idag kommer mamma, Storis och Henrik hit. Muffin och Cookie kommer också hit så klart! Jag tänkte på Muffin och Cookie igår, fast det gör jag ju varje dag. De är mina små änglar. ^^

Idag ska skorna till balen inhandlas. Jag tycker att de är perfekta. De är vita, enkla och eleganta på samma gång. Jag kan inte bara ha dem på balen, utan även på studenten, midsommar, utekvällar, dop o.dyl., o.s.v. You name it! Och de är inte hutlöst dyra heller, 360 spänn bara. Härligt!

Så konstigt vissa saker känns. Jag drömde om skolan inatt och både min klass från högstadiet och min nuvarande klass var där. Det var konstiga fåglar i matsalen och potatisen var antingen röd eller gigantisk och den panerade fisken låg i grumligt vatten. Jag vill inte ha de från förr i min skola, jag vill inte ha stora, läskiga, halvprickiga fåglar i matsalen, jag vill bara få säga ett enda ord så är jag nöjd. Ack, så konstigt vissa saker känns.

Come as you are, as you were,
As I want you to be
As a friend, as a friend, as an old enemy
Take your time, hurry up

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar