lördag 22 oktober 2016

Vägar att gå

Hela den här "fixa ihop livet"-grejen jag håller på med drar ut på tiden, vilket i sin tur trasslar till saker ytterligare. Jag hoppas innerligt att allt kommer att lösa sig som jag vill. Det känns som att jag bara skriver om det just nu, men det tar upp så mycket av mina tankar bara.

Igår såg jag Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Jag tyckte först att den var rätt dålig, men sedan ändrade jag mig till att jag tycker den är halvbra. Den går att se en gång för den tog upp tänkvärda saker, men jag ser framför mig många förbättringar. Jim Carrey's bästa roll var det inte. Det är Ace Ventura, det vet alla.

Jag och Gustaf tar det lugnt idag. Vädret är inte så fint, annars funderade vi på att gå på Lisebergs Halloween idag. Bowling var lite för dyrt eftersom det är helg och Gustaf var inte sugen på biljard. Vi ska ta en promenad i tråkvädret istället, men det blir nog mysigt ändå. Då kan man komma hem och dricka varm choklad.

Bildresultat för autum cozy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar