söndag 2 oktober 2016

New clothes

Jag har precis upptäckt att jag totalt missat att hela New Girl säsong 5 sändes i våras och håller nu på att ta igen det! Jag fullkomligt älskar alla Jess kläder. På en hemsida, som tyvärr inte blivit uppdaterad på länge nu, finns det bilder på sådant Jess har burit i serien och var de går att finna på internet, men de är ofta åt det dyrare hållet och nu finns de ändå inte kvar på grund av att det var så länge sedan kläderna började säljas. Igår handlade jag kläder från Beyond retro. Jag gillar deras butik i Göteborg för kläderna är speciella utan att vara dyra. Man kan få ett par outfits utan att det har kostat skjortan (no pun intended). Däremot på Beyond retro i Stockholm ser det ut som att Röda korset i Alingsås, 80-talet och Klubben för Bortglömda Balklänningar tillsammans har gått in och dumpat alla kläder de har i lokalerna. Jag vet inte varför skillnaden är så stor, men det är den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar