söndag 23 oktober 2016

Kval

Idag gick jag och Gustaf in på Buttericks en snabbis. Då såg jag ett par jättefina änglavingar och tänkte att det hade varit roligt att klä ut sig om vi ska gå på Halloween på Liseberg. Men så började jag tänka att vi ska dit närmare Alla helgons dag än Halloween och då kan det vara lite dumt att klä ut sig om ingen annan gör det. Men jag vet egentligen inte när Halloween kommer att firas, om det är helgen innan eller efter. Jag vet helt enkelt inte hur jag kommer göra.

Just nu är hela min tillvaro rätt oviss, som jag redan skrivit om i tidigare inlägg. Imorgon tar jag nya tag men det är egentligen den sista dagen innan det blir för sent att göra något åt det. Då får jag ta så många arbetspass som jag bara kan och hoppas på det bästa. Jag försöker verkligen. Sista chansen nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar