onsdag 12 oktober 2016

Skymten av ljus

Nu är jag äntligen officiellt avhoppad från uppsatsen och "omhoppad" till att bara läsa kandidatkurserna utan uppsatsdelen i tyska. Det känns som ett djävligt bra beslut. Offentlig granskning ska bli kul att ta upp, förutsatt att jag kommer in. Jag antar att jag åtminstone kommer in på 2 av kurserna jag har sökt in till, men det handläggs ännu enligt antagnings hemsida.

I början av November drar Gadden igång. Det är Handelshögskolans stora arbetsmässa och den ska jag absolut gå på! Det är alltid kul och i år ska dessutom Regeringskansliet dit igen, vilket ger mig en chans att ställa frågor till dem. Förra året fick jag det jobb jag har nu genom att möta företaget på Gadden och ansöka om jobb på så sätt. Det är kul när man själv vet att det leder någonvart att komma dit och prata med företagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar