söndag 30 oktober 2016

Nya tag

Nu går vi snart in i November och Gadden, Fantastic Beasts and Where to Find Them och Gilmore Girls säsong 8! :) Jag ska färga håret den här månaden, hade jag också tänkt. Jag ska bara färga det ljusar blont, men det kommer bli en synbar förändring i alla fall. Mitt hår har blivit så råttfärgat med åren. Jag och Gustaf firar 5 år tillsammans i slutet av månaden. Det finns mycket positivt att fokusera på med andra ord, vilket är bra för jag kommer att få plugga en hel del så kvalitativa pauser är något jag kommer behöva.

Jag kommer inte kunna jobba lika mycket den här månaden och på ett sätt är det skönt. Jag hinner blir less mellan gångerna. Jag har märkt att jag har börjat tappat tron allt mer på mänskligheten. Jag har aldrig varit en som gillar folk i allmänhet men nu känns det som att det är värre än förr. Så är det att jobba med kunder. Ingen person borde behöva lyssna på folk när de visar sig från sin sämre sida dagarna i ända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar