söndag 16 oktober 2016

Sådant här händer bara mig

Min datajävel försöker tvinga mig att starta om datorn, men jag håller på med ett arbete som det är viktigt att jag jobbar med just nu. Jag brukar jobba bra på kvällen och såg fram emot att få det här gjort men så poppar det upp ett jävla meddelande om att jag har 15 minuter på mig innan den startar om av sig själv. Naturligtvis vet jag inte hur man stänger av den irriterande funktionen och jag har inte tid att sitta och hålla på med det. Det är ju den sämsta funktionen någonsin. Min daor tvingar alltså mig att stänga av den fast jag håller på och arbetar på den!!! Jag förlorade en hel del arbete nyss för att den startade om av sig själv. Jag stängde genast av den och satte igång den och trodde att det skulle räcka, men nu fick jag återigen ett meddelande om att den skulle starta om sig själv om en kvart. Jag har inte tid med det! Som om denna uppgift inte har skapat nog vånda för mig.

Bildresultat för shoot me meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar