onsdag 27 januari 2016

Klartrött

Klockan är nu tolv. Det är inte ens särskilt sent, men det känns som det. Jag steg upp tidigt idag och gick till vårdcentralen där de tog bort ett födelsemärke som stört mig. Egentligen var det ingen fara så länge man inte petade på det men det kunde jag ju inte låta bli med, vilket resulterade i att jag sade till dem att det helt enkelt störde mig. Jag behövde ju inte nämna detaljerna, eller hur? ;) Det var ett litet ett som jag hade på ryggen, men nu är det som sagt väck. Min tidiga morgon resulterade i huvudvärk och trötthet, därav känslan att det är senare än det egentligen är.

Jag har precis beställt lite kläder från Zalando, en sommarklänning och ett par mjukisbyxor. Det fanns fler klänningar jag ville ha, men jag får prioritera. De kan jag alltid köpa sedan! Jag ska till Stockholm den 12:e ju och då hittar jag nog säkert något jag kommer vara glad över att ha sparat lite pengar till! :) Dessutom fick jag 100 kronor rabatt och det är inte illa! Jag tycker nog att Zalando är bättre än Nelly. Man får bättre rabatt av dem också!

Nu ska jag gå och lägga mig innan klockan blir alltför mycket. Jag ska upp tidigt (klockan åtta, det tycker jag är tidigt) och tvätta så att jag har några kläder att ta med mig till Sikfors. Det kommer bli lite hektiskt på torsdagen för jag har ett seminarium till klockan 16 så jag måste sprida ut in packningstid. God natt!

Du kan bara hålla John Blund
från ögonen en liten stund
Sömnen kommer till dig snart,
målar dina drömmar klart
Ögonlocket blir sakta tungt
och dygnet börjar om som ungt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar