söndag 17 januari 2016

Gnag

Jag lämnade in uppsatsen idag via GUL. Däremot har jag inte lämnat in den i pappersformat ännu för att jag gjorde en lite miss. Jag trodde att när jag kopierade en mapp som var en genväg till ett USB-minne så skulle jag kunna gå in på den mappen. Det gjorde det så klart inte, så jag hade stressat helt i onödan. Som tur var hade den kursansvariga sagt att uppsatsen går att lämna in i pappersformat imorgon förmiddag, vilket jag redan visste om. Om jag inte hade vetat att den gick att lämna in imorgon hade jag tagit med mig datorn, för då hade jag inte vågat chansa. Sådant här händer alltid mig. Som tur var fanns det en back up som jag visste om.

Jag ville slippa ha ångest även om det bara varade i en kväll. Jag ville slippa undan den där munnen som gnager på mig likt de i Den Gudomliga Komedin. Men nu kommer jag att vara orolig ända tills Gustaf lämnar in den imorgon. Jag hoppas verkligen att jag klarade den för jag orkar inte med den rent emotionellt något mer. Jag är ändå glad att den är inlämnad för det betyder att jag inte kan arbeta på den längre. Nu har jag bara allt som jag skjutit upp på grund av uppsatsen kvar att göra, vilket är en hel del. Jag har en massa sidor jag ska ha läst till imorgon. Jag får väl helt enkelt ta och börja nu. Adjö!

Jag känner mig typ så här, lite glad, lite ledsen, lite som att jag vill skrika:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar