fredag 1 januari 2016

Året som gått

Årets musik: Lana Del Reys skiva Honeymoon och Taylor Swifts skiva 1989. Också nämnvärt är att jag i somras upptäckte några låtar av Håkan Hellström och enligt min Spotify lyssnade jag en hel del på Oskar Linnros i år med.

Årets bästa låt: Terrence Loves You av Lana Del Rey

Årets bästa film: Om det är filmer som kom ut i år så får det bli Star Wars: The Force Awakens. Det har inte varit ett så bra filmår i allmänhet men den var jättebra.

Årets bästa bok: Bonjour Tristesse av Françoise Sagan

Årets bästa spel: Jag har inte spelat så många så det får väl bli Harry Potter 6 på Xbox.

Årets bästa tv-serie: I år är det Supernatural jag har sett mest på.

Årets viktigaste händelse: Att jag skriver kandidatuppsatsen

Har du några nyårslöften? Nej.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag fick en till liten kusin.

Vad var din största framgång 2015? Att allting ledde dit jag vetat att det skulle i flera år och att jag fick högsta betyg på mina managementkurser.

Bästa köpet? Klänningen jag bar på Richard och Idas bröllop

Vad spenderade du mest pengar på? Se ovan. ;) Nä, men medicinen kostade en hel del faktiskt.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, att vara ledig från jobbet, att bli bättre på att köra bil, att läsa management och inse att det var bättre än jag anade att det skulle vara m.m.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer? Sagt ja.

Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Öppnade paket, åt tårta, skulle gå på museum bara för att inse att de hade stängt, åt räkmacka och drack drink på Gothia Towers, åt middag på Port Arthur och bäst av allt - var med Gustaf hela dagen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2015? Mjukisbyxor hemma, annars ovanligt ofta jeans för att vara jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar