måndag 19 oktober 2015

Understället

Medan jag upplever mild panik angående min telefon kan jag berätta att jag inte hittade någon kappa i lördags, men att jag däremot såg ett underställ som jag velat ha i nästan ett år nu på rea inne på Team Sportia. Det var inte så billigt trots rean, men Gustaf sade att efter rean var det kanske 200 kronors skillnad på mitt underställ och ett vanligt svart underställ. Då tyckte jag att det mönstrade och färgglada understället, som jag dessutom inte slutat tänka på sedan förra julen då jag såg det i Piteå, var ett bra köp trots de extra hundralapparna. Jag kan faktiskt vänta med kappan, jag har andra jackor jag klarar mig på. :) Man ser inte jättemycket av understället på bilden, men man ser mönstret samt färgen och det är viktigast. Jag försökte få Gustaf att ta en bild, men är det någonting han verkligen är dålig på så är det att ta bilder. Jag fick helt enkelt köra på en selfie, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar