fredag 30 oktober 2015

Finslipade planer

Idag har jag gjort mig fin för jag och Gustaf hade planerat att åka in till stan och ta en drink. Sedan ändrade vi oss till att åka in och äta middag imorgon och därefter ta en drink. Vi hade kunnat göra det idag med, men det kostar ju faktiskt pengar så det får bli måtta på lyxen. ;) Vi ska äta gomiddag hemma istället. Och att göra sig fin tycker jag bara är kul så det skadar ju inte heller. :) Jag har för övrigt lämnat in min tenta i Ledarskapets villkor idag och det känns jättebra. Vi fick provet igår, då skrev jag 2,5 frågor och så gjorde jag klart det idag. Jag blir förvånad om jag inte klarade det!

Här får ni en bild på mig som jag tog nyss! Jag tycker jag är finare i spegeln än på bild och så har lockarna åkt ut lite, men det syns nog ändå att jag gjort mig fin. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar