torsdag 15 oktober 2015

Planer

Nu har jag fått en uppsatspartner till kandidatuppsatsen. Jag och en tjej jag grupparbetat med tidigare ska skriva med varandra. Vi hade ett möte hos vår ansvariga lärare och han sade att vi skulle kompromissa för att vi hade lite olika grejer vi ville skriva om. Snart börjar det på riktigt och vi kommer att ha typ två månader på oss att samla in alla data och skriva rapporten, så vi kommer att få arbeta på heltid.

På tal om arbeta så är det bara typ en månad tills Handels arbetsmässa, Gadden, går av stapeln. Det ska bli roligare att prata med företagen i år för nu har jag kommit längre och vet tydligare vad jag vill. arbeta med. Jag skulle vilja arbeta på Regeringskansliet så klart, men att arbeta med fackliga frågor vore också kul. Att arbeta på bank är något jag skulle kunna tänka mig att göra inom den närmaste framtiden också.

Jag har även hunnit se några avsnitt av Supernatural idag. :) Kanske för många, jag blev lite sen till mitt grupparbete sedan. :P Jag är fortfarande bara på säsong 6, men är snart inne på 7:e säsongen. Jag får se lite mer till helgen helt enkelt. Vi ska shoppa efter en kappa till mig och gå till Bertilssons stuga och fika, har vi planerat men vi får se hur det blir med det. Jag har inga bra skor att gå i för alla mina sådana skor är trasiga. Jaja, nu har jag pluggat klart för idag och ska se på Supernatural eller Buffy. Eller båda... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar