onsdag 1 oktober 2014

Äpplet faller inte långt

Efter tre år av trogen tjänst förkunnar jag härmed att min gamla mobil går i pension. Jag köpte en ny igår och valet föll på, tro't eller ej, en Iphone! Den är guldfärgad och det är 5S-versionen. Jag håller på att vänja mig vid den, men det har faktiskt gått rätt snabbt. Kanske för att Gustaf har en som jag använt tidigare. Den är jättefin! Jag sade till Gustaf innan jag visste att de skulle rea ut denna, att jag hade sett ett par personer på bussen som hade Iphones med guld på baksidan och att de var så snygga att om jag skulle ha en Iphone skulle det vara en sådan! Jag har redan hunnit tappa den ett par gånger, men den har klarat sig, vilket är ett gott tecken! Faktum är att när jag skulle öppna lådan som mobilen låg i så halkade den ur och for i golvet. Jag tappade den alltså innan jag ens hunnit vidröra den.

Här nedan är en bild på hur mobilen ser ut, för er som inte redan vet. Nu ska jag ta en promenad med min sovande pojkvän (Nej, inte medan han sover, jag ska väcka honom. Vad skulle jag göra - skjutsa runt honom i en kundvagn?) och sedan installera Spotify så jag kan börja lyssna på Lana Del Rey! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar